REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Spółka Centralny Port Komunikacyjny kupi ponad 100 pociągów. Zielone światło dla uchwały taborowejartykuł
Pokaż artykuł
Spółka Centralny Port Komunikacyjny kupi ponad 100 pociągów. Zielone światło dla uchwały taborowej
Prędkość eksploatacyjna do 250 km/h, dwa systemy zasilania, system informacji pasażerskiej uwzględniający dane lotniskowe, energooszczędność i komfort – m.in. takie wymagania będą musiały spełnić pociągi dla linii Kolei Dużych Prędkości. Spółka taborowa CPK zakupi ponad 100 elektrycznych składów zespolonych, które będą następnie wynajmowane przewoźnikom w ramach tzw. poolu taborowego. Uchwała taborowa CPK została przyjęta przez rząd.
Budynek Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Łodziinwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Łodzi
Łódź, Widzew, Przybyszewskiego
Spółka Centralny Port Komunikacyjny wybrała strategicznego inwestora lotniskaartykuł
Pokaż artykuł
Spółka Centralny Port Komunikacyjny wybrała strategicznego inwestora lotniska
Spółka CPK wskazała Vinci Airports i IFM Global Infrastructure Fund (IFM) jako preferowanego oferenta w konkursie na inwestora strategicznego. Decyzja została podjęta po kilkunastomiesięcznym procesie selekcji wśród prywatnych inwestorów. Rozmowy toczyły się w szerszym gronie kandydatów z Europy oraz regionu Azji i Pacyfiku.
Jest wniosek o decyzję lokalizacyjną dla części węzła kolejowego przy lotnisku CPKartykuł
Pokaż artykuł
Jest wniosek o decyzję lokalizacyjną dla części węzła kolejowego przy lotnisku CPK
Spółka CPK złożyła w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim wniosek o wydanie decyzji lokalizacyjnej dla węzła kolejowego, który powstanie po wschodniej stronie lotniska w Baranowie. Ten ważny element infrastruktury umożliwi połączenie portu lotniczego CPK z siecią kolejową zarówno w osi wschód-zachód, jak i północ-południe.
Szprycha nr 6 CPK na Podkarpaciu. Wariant inwestorski dla linii do Rzeszowa wybrany [MAPY]artykuł
Pokaż artykuł
Szprycha nr 6 CPK na Podkarpaciu. Wariant inwestorski dla linii do Rzeszowa wybrany [MAPY]
Spółka Centralny Port Komunikacyjny (CPK) wybrała wariant inwestorski dla linii Łętownia - Rzeszów. To optymalny przebieg nowej trasy, który najlepiej ze wszystkich analizowanych opcji łączy szereg korzyści z wielu kategorii.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny kupiła już 1000 ha gruntów pod budowę lotniska [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Spółka Centralny Port Komunikacyjny kupiła już 1000 ha gruntów pod budowę lotniska [WIZUALIZACJE]
Spółka Centralny Port Komunikacyjny kupiła już 1000 ha gruntów pod budowę lotniska. To efekt Programu Dobrowolnych Nabyć – rozwiązania niestosowanego wcześniej dla inwestycji publicznych w Polsce. Spółka CPK przekonała mieszkańców swoją ofertą. Warunki w ramach PDN są atrakcyjniejsze niż procedura wywłaszczeń za odszkodowaniem.
 Plany Ministra Dariusza Klimczaka dla polskiego transportu! TAK dla CPK !artykuł
Pokaż artykuł
Plany Ministra Dariusza Klimczaka dla polskiego transportu! TAK dla CPK !
Dariusz Klimczak, Minister Infrastruktury, wypowiedział się dziś o poranku na antenie TVN24, stawiając ambitne cele wobec projektu Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK) oraz ogólnie polskiego transportu. Jego słowa wyraźnie wskazywały na determinację i pewność siebie, oraz głębokie zaangażowanie w rozwój infrastruktury transportowej kraju.
Trwa budowa podziemnego tunelu kolejowego w Łodzi [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa podziemnego tunelu kolejowego w Łodzi [ZDJĘCIA]
Do budowy kolejowych tuneli pod Łodzią – zastosowano nowoczesną technologię. Katarzyna i Faustyna –...
Ruszają prace nad kolejnym podziemnym tunelem w Łodzi. Tym razem dla pociągów Kolei Dużych Prędkości [WIZUALIZACJE + MAPA]artykuł
Pokaż artykuł
Ruszają prace nad kolejnym podziemnym tunelem w Łodzi. Tym razem dla pociągów Kolei Dużych Prędkości [WIZUALIZACJE + MAPA]
W Łodzi powstanie kolejny podziemny tunel kolejowy. Tym razem dla pociągów Kolei Dużych Prędkości (KDP). Spółka Centralny Port Komunikacyjny, która zajmuje się również budową KDP w Polsce, właśnie ogłosiła przetarg na pierwsze prace budowlane. Prace nad jego budową podzielono na kilka etapów.
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zaprezentowała koncepcję architektoniczną nowego lotniska przesiadkowego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zaprezentowała koncepcję architektoniczną nowego lotniska przesiadkowego [WIZUALIZACJE]
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zaprezentowała koncepcję architektoniczną nowego lotniska przesiadkowego. Wiadomo, jak będzie wyglądał terminal pasażerski, czyli "serce CPK", a także ściśle zintegrowana z nim główna stacja kolejowa i węzeł przesiadkowy.
Co dalej z Centralnym Portem Komunikacyjnym?artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z Centralnym Portem Komunikacyjnym?
Wczoraj sprawdzaliśmy co dalej z budową fabryki samochodów elektrycznych Izera, a dziś przyglądamy się sprawie budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK), największej i najważniejszej inwestycji infrastrukturalnej w Polsce.
Czy lotnisko w Radomiu jest potrzebne?artykuł
Pokaż artykuł
Czy lotnisko w Radomiu jest potrzebne?
Badania ruchu lotniczego oraz prognozy zrealizowane na rzecz CPK mówią o rosnących potrzebach na polskich lotniskach – stąd inwestycje w CPK oraz Radom. Jednak ruch lotniczy nie jest tak duży, jak zakładano – miał osiągnąć 250 tys. osób w tym roku i 450 tys. w przyszłym. Tymczasem jest niższy o około 40% – czyli o ponad 100 tysięcy osób. Nie wiadomo także, jak ruch będzie kształtował się po sezonie – jesienią i zimą. Stąd budowanie kolejnych lotnisk może być deficytowe – a to oznacza dopłacanie do ich utrzymania z budżetu – czyli z kieszeni podatnika. To stawia pod znakiem zapytania – czy takie inwestycje, jak lotnisko w Radomiu, mają sens?
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
firma
Pokaż firmę
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
REKLAMA